haha..

fredrik om careface:
hej jag har några frågor..

vem är finast i din klass`? 
vem är roligast ? 
vem har bästa stilen?
Svar: jag gissar faktiskt på att du är ian, casper eller någon annan som går i min klass.. ;)
Vem som är finast i min klass? - ja, joanna såklart! men av killar... måste jag faktiskt säga Ian ;)
Roligast? - Alex, spikat!
Vem som har bästa stilen? - ja.. det är olika från dag till dag, men Casper och Ramon har nog snyggast stil, men å andra sidan är deras stilar helt olika. men ändå :)
hoppas ni känner er väldigt smickrade nu boys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har lite andra mer orginella frågor.

Vem luktar mest bäver av killarna i klassen?

Vem tror du skulle kunna ha en uppstoppad bäver i sitt sovrum?

Och sista frågan lyder..... Vem tror du skrev det här inlägget?

2010-05-07 @ 22:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0