careface

År 2009 så..
Vad hade du för hårfärg - Brunett
Hur lång var du – ja, om jag det visste.
Vem var du kär i - lite småcrushes här och där, men riktigt kär - tobias
Hade du nån pojk-/flickvän – Ja, sam.
Vad brukade du göra på fritiden – det som finns att göra
Vilka umgicks du med – ena halvan av 2009: hanna, emelie, angelica, frida, erika, lisa, lina, ester, gustav, simon, douglas, och många fler. Andra halvan: jenny och joanna för det mesta.
Var allt bättre då – Från och till, en del saker
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Ibland.
Har du förändrats – JA!
Nu:
Vad har du för hårfärg – brunt
Hur lång är du? – 164,5 cm
Vem är du kär i – haha..
Har du nån pojk-,/flickvän - nehhj
Vad brukar du göra på fritiden – det som finns att göra
Vilka umgås du med – Joanna, daniella, jenny, melissa bland många andra
Hur ser du ut? – snygg som bara den! dock tyckte jag att jag såg bättre ut förut :(

Har du:
Kysst någon – kysst..? vaddå?
Sovit brevid någon med samma kön – haha ah
Sovit brevid nån med motsatt kön – yää
Slagit ner nån – nej jag har inte
Ljugit för en bra vän – har jag säkert
Svikit någon – säkert..
Vem:
Skrev du senast till på msn – Ja, när jag senast var inne, ingen aning
Kramade du senast – Jenny tror jag
Sov du hos senast – daniella kanske
Vill du vara just nu - i turkiet
Ringde dig senast – mor

Vad:
Drack du senast – juice
Köpte du senast – lalala..
Gjorde du igår – var i skolan, sen i kyrkan
Ska du göra imorn – Vara i skolan, åka till stan, packa
Vill du göra just nu – orka steka pannkakor
Åt du senast – pannkakor, haha
Är närmast dig som är rosa – en ljuslykta

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – jajmen!
Nån har sårat dig så du börjat gråta – mjo

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – yeahh
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – jarå
Jag har smugit ut utan lov - haha jo
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – ja, det har jag väl
Jag har en hemlighet som ingen vet om – har många sådana
Jag har fuskat i ett spel – hihi ah
Jag har struntat i ett prov – jo.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – yesbox
Jag har druckit alkohol – ja
Jag har tagit medecier mot drepression – nje
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – haha many times
Jag har vaknat gråtande – ja
Jag har somnat gråtande – japp

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - vet inte riktigt
Jag har sett någon dö - ja
Någon du har känt som nyligen som dött - inte riktigt känt, men han var en del av familjen



Kommentarer
Postat av: fredrik

hej jag har några frågor..



vem är finast i din klass`?

vem är roligast ?

vem har bästa stilen?

2010-05-07 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0