keep on rolling

årets roligaste idrottslektion då jag låg och vred mig på golvet av skratt när bellan fick en rugbyboll rakt i ansiktet, förlåt mig, men herrejävlar va roligt!! Förutom det så har min dag varit ganska tråkig. Hängde med jenny till hennes nya lya lite för tidigt då vi slapp sista lektionen. Känns så jävla fel att hon inte bor här tre hus ifrån mig längre, kommer aldrig mer kunna säga "gatan om 60 sekunder" och kommer aldrig mer kunna komma försent till henne på morgonen när vi ska gå tillsammans till skolan.. segt. Jaja, nu sitter jag barnvakt åt brorsan och ikväll ska jag träffa sebastian! ciao

Kommentarer
Postat av: Bellan

heheheheh sluuuuta :$ simon kom fram till mig och bara: Bellan, hur gick det? Jag måste bara säga stt det inte var jag som skrattade mest........det var denize HAHAHAHA åh herregud

2011-03-08 @ 19:17:32
URL: http://isabelli.devote.se
Postat av: denize

HAHAHAHAH så fruktansvärt jävla roligt!!!! om du bara hade sett hur jag garvade, jag dolde det medans du fortfarande var i närheten, men sen låg jag fan på golvet och höll på att tappa andan av skrattattacker! hahahahaah åååååh

2011-03-10 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0