sometimes i wonder why i'm still waiting?

Fotobloggar är förfan det tråkigaste som finns. Jag vill inte se bilder på granar och kottar? Idag har jag förvisso en riktig jag-hatar-alla-dag men come on, en fotoblogg liksom? jaja. Min kväll blev inte riktigt som jag planerade, efter dansen åkte jag till ghettot och spenderade en tid med albin, och sedan också med lucas och robin, mysigt men ack så kallt! Kom hem för en halvtimme sen kanske och insåg då att jag missat big brother så ska sätta mig och titta på det nu, i sällskap av världens bästa och mysigaste pojkvän som kommer ligga bakom mig och hålla om mig, pussa mig på pannan lite då och då och andas i min nacke. när vi kollat klart kommer vi gå upp till mitt rum och lägga oss tillsammans i min säng och ha värsta sexet!


Drömma får man väl?

Kommentarer
Postat av: Anonym

andra kanske gillar fotobloggar... du behöver ju inte kolla på dom om du inte vill. har du tänkt på det?

2011-03-08 @ 14:13:54
Postat av: DenniSz

hörrudu, jag sitter ju inte och läser fotobloggar, just därför att jag inte gillar dom? jag kan lika gärna säga till dig att du inte ska läsa min blogg om du ska klaga på mina åsikter? pilutta dig vaaaa

2011-03-08 @ 18:35:45
Postat av: daniella

PILUTTAAAAA!

2011-03-08 @ 19:37:16
URL: http://dskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0