I know I could have saved our love that night

Idag har mitt humör varit lika grått och trist som vädret. Trött och tråkig. Danslektionen förgyllde verkligen min dag, vi hade en vikarie från jamaica som dansat med bland annat crossfire, och han va en riktig energiknippe och glädjespridare. Nu sitter jag med farsgubben och tittar på två och en halv män och äter en glassbåt. Glassbåtar är himla goda, och dom får mig att tänka på min gamla morfar som jag har uppe i Dalarna, han äter alltid glassbåtar. Såg precis reklm för somersby, säg en sån där lagom varm sommarkväll på 5knop, se solen gå ner bredvid en fin vän med en sådan i handen, det hade allt varit något. Ett litet litet tag kvar bara. Ja, trött och tråkig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0