måndag den sjunde

Tja! min dag har varit.. hyffsad. Förutom att simon lurade mig till att sätta mig på ett bord som saknade ett ben så jag ramlade pladask ner på golvet och kommer få ett fett jävla blåmärke imorgon, så var den fan helt okej. Inga större incidenter liksom. Fick däremot för mig att i sommar så ska jag köpa mig en tandemcykel! Snart ska jag iväg och dansa, sen ska jag hem och sova dirrrrrrrrmodeee.
Har än en gång fallit för rockens alla gamla dängor. I årskurs sju hade jag en sådan period då jag bara lyssnade på rock-ballader, hårdrock och en del heavy metal och nu är jag där igen. Igår slängde jag ihop en ny spotifylista med både nytt och gammalt då jag inte har något jag vill lyssna på på min standard-lista. Favoriten just nu har vi här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0