i don't need a man to make it happen

Igår drog vi till en fest i backlura, där det var för mycket folk, verkligen. Drog oss därifrån efter en stund till Ida istället, där kunde man i alla fall andas. Slutade med slagsmål men jag kom hem utan ben brutna! Idag har jag varit med bästaste fridisen under dagen, vi satt på en bänk och snackade skit och drack en latte, muusimuusi! Mot kvällen mötte jag upp brudsen hemma hos daniella, som är så jävla standard, och sen drog vi till micke för lite fiesta. Sen spenderades en tid ute med deeptalk och fällda tårar, haha pallante. Nu sitter jag i daniellas kök och väntar på kladdkakan och bigbrother. Bilden är från igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0