every rose has it's thorn

Kan det ta och hända någonting här eller? Är så jävla uttråkad på livet. Människorna är desamma, dagarna ser likadana ut dag efter dag, på helgerna sker ingenting som inte kommer hända nästa helg också. Jag vet att det är fel att sitta och klaga och sen inte göra något åt det, men jag vet inte vad jag vill ändra på. Jag vet inte vad jag vill ha, men jag vill i alla fall inte ha det såhär. Snart kommer jag starta massa falska rykten bara för att jag inte har något bättre för mig, kommer förstöra ett förhållande och ta någons pojkvän bara för att vara elak, bara för att det ska hända något. åååååh kan det bara ta och hända något!?!?


Kommentarer
Postat av: Fia

hahaha instämmer. Mys bild :D

2011-03-26 @ 13:27:15
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0