Gott nytt år

Åh godkväll 2011! Har verkligen tröttnat på att blogga, men gör det i alla fall. Igår var det ju nyårsafton och den spenderade jag med beztaa Isabelle&Lisa. Mestadels i alla fall. Planen var att vi först skulle till Hässelby strand och sen vidare till Bromma. Men då vi inte kom in i Hby åkte vi direkt till bromma. Där var det i full gång redan när vi kom dit och inte blev det tråkigt en ända sekund. Simon kom dit också, lite stelt men vi pratade och kom fram till att allt ska va som det var förut. För vissa blev det för mycket och för vissa slutade det med ambulans. Stackars söta Vendela som sedan fick handskas med ett nerspytt hus och trasiga möbler. Stupade hemma hos Bellan vid fyra-tiden efter långa promenader i snökaoset. För min del? En riktigt lyckad nyårsafton!
Ingen hade tid för att varken posea eller knäppa kort så bilder blev det inga vad jag vet. Ikväll har jag ätit nyårsmiddag hemma hos mormor och ikväll ska jag sitta mätt och dödstrött hemma hos henne och bara ladda inför imorgon igen!
Skänker ett hjärta till Lisa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0