det här skulle egentligen ha publicerats innan 2011

Vid denna tid för ett år sen skrev jag att aldrig ge hjärtat rakt ut och lyssnade endast på håkan hellström, riverside och I am not a whore. Bodde i en lägenhet med min mamma och två syskon varannan vecka. Jag och mina vänner spenderade för mycket tid hemma hos Fredrik Renner, jag hatade alla killar som vandrade på denna jord och jag var kär i Rickard. Jag ältade fortfarande minnena från tiden jag bodde i Rättvik och jag var besatt av krillebooi. Dom kallade mig hater och falsk. Jag hade alla Sams kompisar emot mig för det jag gjorde mot Sam. Nu såhär i efterhand inser jag ju hur jävla elak jag var, men det var rätt då. Jag drack vodka varje helg och gjorde slut på ett camel blue per dag. De namn som nämndes mest här i bloggen var Joanna, Daniella och Melissa och jag ägnade all tid jag hade över på att låtsas ha det bästa självförtroendet och inte prata skit om folk jag egentligen bara ville lägga ner på marken och sparka så hårt på att fötterna började blöda. Jag umgicks med Daniella mest för att hon var bra vän med Joanna och jag var hatad av thea, telma, karin, jennifer och lisa för att jag tjallade om en otrohet. Jag hade inte ett ända godkänt i skolan och jag skrev meterlånga texter om falskhet, kyssar och sprit i ett gammalt collegieblock. Jag grät om kvällarna, jag hade ätstörningar och ibland kunde jag vakna av att jag skrek att halsen brände. Jag kom och gick var jag ville och när jag ville och jag brydde mig aldrig om någon eller något. Det verkade smart då. Jag älskade att min mobil ibland stängde av sig och jag fick vara för mig själv i ett par timmar fastän dom som brydde sig om mig trodde jag dött.

Idag är jag tjock och glad och minns inte senast jag hörde "riverside motherfucker". Bor i radhus med mamma, pappa och tre syskon. Rickard är tillsammans med en bra vän till mig och en utav dom skönaste personerna jag känner är en utav sams vänner. Jag har tillräckligt bra självförtroende och dom säger att jag aldrig gråter, är glad jämt och vill att alla ska vara vänner. Jag dricker väldigt sällan men kan fortfarande bete mig som en liten snorunge som gör allt bara för att jag inte får, ett marlboro gold räcker i tre dagar och betygen jag fick innan jag gick på lov visade att jag åstadkommit fyra g och ett vg. Jag hatar att vara ensam. Idag är jag kär i Rickards kompis Simon som jag hängde med under perioden vi var hos Renner. Aldrig hade jag, han eller någon annan kunnat trott att det skulle bli han och jag ett år senare. Jag går i samma klass som thea, telma, lisa, karin och jennifer och min bästavän och jag har hunnit konfirmera oss tillsammans, döpt oss tillsammans och åkt utomlands tillsammans, och det är den Daniella det står om högre upp. Jag tror fortfarande på att aldrig ge hjärtat rakt ut, Joanna och jag kanske hälsar på någon fest men inte mer än så och jag hittade aldrig det där collegieblocket.

Kommentarer
Postat av: Telma

Du är för skön.

2011-01-27 @ 19:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0