Jag är inte billig bara villig

Morsning, läget då? Jajo, igår kväll drack jag en öl trots att det var söndag. Jag, daniella, ellinor, melissa, casper och micke tittade tillsammans på solsidan och big brother hos ellinor, sedan drog vi till fredrik där ett gäng sköna var och krökade. Jag sov hemma och det tackar jag gud för idag, när man sover med tjejerna får man inte sova längre än till tio, så detta behövde jag! Och vet ni vad som just hände mig? Jag har sprungit runt som en galning och letat efter min mobil som jag då trodde jag tappat på bussen igår, men nejrååååå, den låg utanför dörren då jag lagt den där när jag skulle låsa upp dörren igår, tung jag är. Idag ska jag träffa S. Förlåt jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0