tredje april

tja, länge sen. Har gett upp det här med blogga, gör det lite när jag känner för det, och har tid. och tillgång till en dator för den delen. I fredags drog jag och daniella till linkan för lite umgänge. Trevligt folk och trevlig hemgång om inte annat. Vi sov hemma hos mig. Igår, lördag, fick jag ett breakdown på morgonen och sen åkte jag och daniella runt och handlade mat till kvällen som bestod av en mysig middag tillsammans med födelsedagsbarnet ellinor, wok och muffins. Senare drog jag, daniella, ellinor och bellan till linkan igen och umgicks ett tag med han och hans invalida vänner, mot midnatt befann jag mig hos någon annan kille som jag inte minns namnet på med thea, daniella och ett par andra halv-bekanta ansikten. jag sov hos daniella och nu ligger jag i hennes säng med feber och ont i halsen. blir nog hemma en vecka framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0