your smile maked the rest of my day better

Igår var jag i judanskogen med skolan för att orientera. det gick inge vidare för mig, jag har aldrig orienterat i hela mitt liv.. förutom på skolgården i fyran. men hur kan dom släppa iväg mig ut i skogen när jag inte ens kan läsa en jävla karta? jävla smart drag det där. jag tappade bort mig totalt. helt lost var jag. slutade med ett ig men vem hade väntat sig något annat?
idag har skolan varit jätteseg, och nu sitter jag och försöker plugga.. hur pluggar man egentligen på bästa och smidigaste sätt? jag har typ aldrig pluggat hemma i hela mitt liv så har lite problem med det där. fick förövrigt fyra tunna mattemöcker jag ska göra ut tills nästa vecka, låtar kanske mycket med you know what? det är böcker för efterblivna årskurs 7-elever. ska typ skriva vilket tal som kommer efter 14.. men jag har väl gjort mig förtjänt av deetta antar jag. snart ska jag äta, sen ska jag till kyrkan.. och sen kanske nånting annat, får se om det blir av. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0