You didn't wanna know me back then.

I lördags drog jag och keisha helt oplanterat till en tjej som heter clara. Jag kände ingen där och alla var väldigt "överlägsna" så att säga.. "tjena, jag är från orten! peace" typ. Kom hem runt halv tre efter att ha yrat runt som galningar från klockan ett. Vem fan hittar på södermalm liksom? Orten i mitt hjärta. I går vaknade jag klockan fem, och va lite med jenny bara, sen somnade jag halv tio.. Vaknade skittrött imorse trots det? förstår verkligen inte. Skolan har varit seg, men ändå helt okej. Vid fyratiden va jag på min första gitarrlektion, tro det eller ej. Imorgon ska vi köpa min gitarr också, de naaaajs. Ska strax kila iväg till coop och köpa mat, imorgon är det orienteringsdag, kul. Jag är verkligen helt värdelös på att läsa kartor så vi får se hur det går. det är individuellt också, even better. Sen kommer min kväll bestå av att prata i telefon med andreas, försöka plugga och.. sova!
Bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0