*

Tänker du att/på:
Någon speciell just nu?: yeah
Tiden läker alla sår?: men ärren finns alltid kvar
Pengar är lycka?: ja.
Utseendet är allt?: inte allt kanske, men mycket
Har du för jeansstorlek?: 25/26
Är ditt livsmotto?: FKB!
Gör du just nu?: sjunger tillsammans med veronica maggio
Gjorde du igår?: sjukade mig
Ligger till vänster om dig?: min älskling.. yeah, i wish

Utseende: 
Längd?: 166 cm
Vikt?: runt 55 kanske
Hårfärg?: brunett
Hårlängd?: halvlångt
Fräknar?: sådär som pippa har 
Piercing?: i öronen
Tatuering?: icke
Smal?: nej, men inte tjock
ögonfärg?: dom är grööna

Senaste: 
Personen du hånglade med: andreas
Personen du kramade?: jonas
Personen du tänkte på?: oskar
Personen som sov i din säng?: jonas, haha
Personen du skrev med på msn?: det va ett jäla bra tag sen.. 
Personen du var med?: jonas
Djuret du köpte?: ja du vet jag va och köpte mig en groda häromdagen? 
Maten du åt?: åt ett äpple i förrgår.. 
Fyllan?: förra fredagen.. hehehehe
Gången du spydde?: haha, förra fredagen
Personen du sa jag älskar dig till?: hah det minns jag inte ens.. daniella kanske
Har:
Du suttit i fängelse?: ah bror!
Du åkt ambulans?: inte vad jag minns
Du kysst någon den senaste månaden?: tror det
Du haft sex de senaste 2 veckorna?: nej :(
Du svimmat?: yes ma'm
Druckit alkohol?: nope
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?: jarrå
Delat säng med någon av samma kön?: nej, aldrig. gillar inte närkontakt med tjejer
Fått IG i betyg?: haha jodå, nog har jag lyckats åstadkomma det alltid!
Fått MVG i betyg?: naej
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: ye, tung man är
Stått på en scen och uppträtt?: jaaamen visst!

Vad: 
Har du på dig just nu?: strumpbyxor, tunika
föreställer bild nummer 10 i ditt fotoalbum på mobilen?: hehe jag har inte tio bilder..
Bild nummer 30?: ahmen du vet jag har 30 stycken! även om jag hade det hade jag fan inte suttit och räknat?
Vad står det i ditt femtionde sms och vem var det ifrån?: menar du på riktigt att jag ska räkna till 50? nej, skulle inte tro det va. 
vad står det i ditt senast inkomna sms och vem var det ifrån?: jaha det är på tisdag :) <3

ska du göra nu?: om jag det visste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0