brevid ditt namn står ett namn till

Nezeril och pepsid duo är kärlek idag. Igår åkte jag och daniella in till stan för att äta middag, dock utan våra dejter. Sen drog vi till robin där det var ett gäng. En sväng till coop gjorde vi också, det va någon form av moppeträff där och det va lite sorgligt mycket folk närvarande. Imorse då, får väl egentligen skylla mig själv för att jag drog ut igår trots att jag var sjuk men idag mår jag riktigt kasst. Min mamma är riktigt retarded och halsen bränner och näsan är helt igentäppt. Måste hosta efter varje andetag då det gör ännu ondare i halsen. usch, vill bara lägga mig i sängen och flyga iväg till ett land där ingen annan är, där det är varmt och där förkylning inte existerar. Apropå det, fy satan vad kallt det blivit ute!? dock kan jag inte låta bli att ge vädret idag lite kärlek.. det är klarblå himmel, skinande sol och riktigt frisk luft. ibland är det ganska trevligt faktiskt. det är början av september, men säg hej till mössa, vantar och vinterjacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0