det har aldrig varit så starkt som idag.

Min kväll har varit failad, kall och trött - men ändå väldigt fin. Gick först till kyrkan och bad lite till gud, sen gick jag och andreas hem till mig och sen vidare för att träffa massa folk. Meningen var att vi skulle konfrontera några andra patetiska jävlar som inte vågar stå för sin sak och som har betett sig riktigt dåligt. men vad händer? dom byter plats! ja, det är bestämt att vi ska vara på ett ställe, men när dom får reda på vilka det är som kommer, då byter dom plats och vägrar säga var dom är. Det är jävligt lätt att vara tuff bakom skärmen alltså. riktigt trött på människor som snackar och snackar men inte vågar stå för det dom säger. och när man kontrar dom - då får man tillbaka: "jag känner inte ens dig, vill inte bråka". va beredd på att argumentera för din sak innan du börjar prata så kommer du längre.
Annars satt jag på en busshållsplats en stund med en väldigt fin person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0