a broken promise

Förbereder mig på att sitta här hela natten, jag har inte så mycket val faktiskt. Men jag har en plan: sitter uppe så länge jag måste (exctasy), går till skolan och ser glad ut imorgon och sover hemma hos daniella sen? sounds good to me. Danni vet dock inte att jag ska hem till henne efter skolan, men får väl berätta det imorgon då. Den här satans uppgiften ska vara inlämnad imorgon även om det kommer ta mig hela natten lång, jag tänker inte bli underkänd nu, jag är inte skolkare längre, sooo last year ju? Måste plugga till engelskan också, får se hur jag gör med det. Ska jag dygna kanske..? ja, så får det bli. Annars ska jag och daniella börja på girls only om ett par veckor borta i eriksdal, kommer bli najs hoppas jag.
Jag älskar Peter Nilssons blogg, killen är ju helfestlig! och jag vet att man typ aldrig kollar videobloggar eller musik som en bloggare lägger upp, men alltså hans videoinlägg, killen är ju typ som jag! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0