Jag är svag för dig, du gör mig stark. Du är bra för mig, ändå förstör jag allt. Du har sönder mig, fast du gör mig hel. Det känns så rätt, trots att allt vi gör blir fel.

Jag har blivit obsessed vid knark kom jag precis på.. den senaste timmen har jag bara lyssnat på låtar med orden knark, kokain och heroin i. men jag gilllareee. Galet trött är vad jag är, men eftersom jag sover i vardagsrummet nuförti'n så kan jag inte gå och lägga mig, för dadii tittar på nån meningslös såpa. Nu har jag också bestämt mig för att bli storbloggare! med mina betyg kan jag inte bli annat än städare, strippa, prostituerad eller just det, bloggare. Det står mellan strippa och bloggare, lutar åt strippa men det går ju alltid att försöka på båda hållen och se vart det tar mig! jag menar, hur soft att känna pengar på att skriva "hej, jag har på mig en tröja från HM" varannan timme?

Kommentarer
Postat av: emma

kan du skicka in din spotify lista ? :)

finbogg !

2010-09-17 @ 08:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0