that makes me to a player

Under skoldagen har jag nog aldrig varit så trött i hela mitt liv, mina ögonlock hade typ svullnat upp så jag behövde typ tandpetare för att hålla ögonen öppna. sista lektionen spenderades hemma hos bellan med kladdkaka, vilket slutade med hemringning (hur fan stavas det?). Sen drog jag i alla fall hem och fick träffa min lilla syster som kom hem idag. jävla liten brud det där.. denize junior ska hon fan heta! Hursomhelst så hade jag världens fight med min mor sen, fick helt enkelt ett break down och det slutade med att jag packade ihop mina saker och drog och träffade daniella. Trevligt kväll må jag säga, jävla najs humör jag va på! träffade först sam och emma, sen philip, filip, karin, jennifer, lisa och rickard. och för att inte glömma simon, sebbe, niklas och madde. många människor har jag träffat nu när jag tänker efter.. Gurra och sofia också för den delen! Är hemma nu ändå, varför vet jag inte. händelserik dag minst sagt! Imorgon äre studiedag och då blir det plugg hos bellan med daniella och ellinor. soooooooft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0