jag har en tråkig dag, okej!?

Hugo Rosas:

vad tkr du om tjejer som rider håller på med hästar alltså?

-Jag älskar tjejer som gillar att rida :)


vad skulle du säga om paow sa att hon va gravid ?

-Grattis, om barnet är mitt så kommer det bli en snygg unge.. förutom leendet kanske, blandar man våra tänder kan det omöjligt bli ett fint resultat..


Måste säga att det där gjorde nog min dag.... om inte daniellas kommentar: denize, jag har börjat lyssna på kent! gjorde det. Ja, jag menar det. Daniella och Kent i samma mening, det är som att daniella skulle börja röka.. nono, not happenin'.


Kommentarer
Postat av: Daniella

H3H3H3H3H3H3H3H3H3H ...

2010-09-06 @ 16:38:53
URL: http://dskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0