I won't back down

godmorgon! nej, jag har inte fallit tillbaks i gamla vanor som min mamma tycks tro, jag hade bara lust att sova lite längre idag. Igår var jag i alla fall hos thea och hennes läskiga hund. Det va trevligt, men jag drog mig rätt tidigt.
Idag ska jag träffa keisha, åka till hässelby och förhoppningsvis träffa simon också. Sa jag förresten att simon skickade in mitt och hans namn till en sån där "match-making" på MTV? simon fick svaret: Nästan! Med lite tur får du henne. Satsa högt. Du är älskad, Simon. Kanske av Denize. Du behöver bara hålla hoppet uppe. Det kom upp där på teven när spanien-klassikern "Dynamite" höll på att spelas. Kändes rätt tufft, det är en sån där grej man ska göra innan man dör, och nu är det gjort. kan stryka det på listan. Who knows? Snart kanske det är jag och simon. eller?? jaja, måste i alla fall börja fixa mig nu. innan det klockan tickar imorgon. Adioooos
Saknar min Daniella förjävligt mycket nu, men hon kommer hem imorgon!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0