you belong to me


Åh vad mysigt det är med fredagar då man kan glida runt i mjukisbraller och en knut mitt uppe på huvudet. Är så förbaskat trött också så kommer väl somna snart antar jag. Perfekt skulle det vara med en pojkvän som just nu ligger här brevid och klagar på att jag ska sluta blogga så att vi kan ha sex, haha. Så är dock inte fallet tyvärr, jag känner mig så ensam, tycker inte om att sova själv. Annars är jag på lite halvtaskigt humör på grund av en rad olika anledningar, och så har jag fått en ny mini-dator som jag vill kasta ner från balkongen. Knapparna är jättesmå, den har inte windows7 och jag hittar inte webcamen. Konstigt också att det är över hundra andra som är inne på facebook denna vackra fredagkväll? tur för mig kanske, då missar jag ju inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0