river en vacker dröm

Jag spenderade hela min dag hemma hos philip idag, och nu på kvällsfronten har hela gänget varit i kyrkan och lekt. Mamma har försökt vara lite hemmafru idag (utan vidare positiva resultat) och tagit upp julpyntet, you hear that? julpynt! helt klart deprimerande. När jag flyttar hemifrån ska tomtarna upp tidigast den 23 december. Är helt slut, verkligen dötrött och vädret gör mig sur och ledsen. Hoppas det blir bättre tills imorgon då jag ska in till stan och kika med ett par fina kottar. Nu ska jag anstränga mig för att hålla ögonlocken uppe, bli klar med hemuppgiften om Alfred Nobel och hans dynamiter, äta upp min pannkaka, slänga iväg ett sms till en fin person och sedan lägga madrassen på golvet och förhoppningsvis somna fort. Måste hinna med att njuta av ledigheten imorgon och längta som fan till helgen och därefter lovet också!! Imorgon kommer daniella till mig vid tolv. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0