forgive sounds good, forget.. i'm not sure i could

har suttit på en pall i duschen och lekt poet i flera timmar nu.. försökt sätta ihop meningar av meningslösa ord. Sen nu har jag dragit ett par ackord på gitarren och kollat på en video där en snubbe tar livet av sig som han själv filmat och lagt upp online. En helt vanlig dag, han ser vanlig ut och han tar en elkabel och hänger upp sig själv i gardinstången. charmigt. dom sa att det skulle vara jobbigt psykiskt att titta på men jag känner ingen skillnad sen innan? hjärtlös ellerr?? hm, maybe. Men anyways så ska jag måla naglarna svarta nu för att bli lite mer emo än vad jag redan är.

Kommentarer
Postat av: Philippa

de där värkar ju bara vara så jävla vidrigt.. Stackars pojke..

2010-10-15 @ 09:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0