welcome to the good life

har trots alla mina sömntimmar varit jobbigt trött idag, och inte nog med det så har simon satt på en jävla plastkåpa på moppen så nu kan han inte skjutsa mig längre.......... fett sur. va på gitarrlektion idag och har varit allmän irriterad, mammas kusiner har flyttat hem till oss över veckan så jag sover i vardagsrummet nu igen, jag har äcklig mycket plugg i veckan, både gammalt som jag inte gjort och läxor tills nästa vecka, jag längtar till helgen och är galet stressad och har typ ångest hela jävla tiden, kan knappt sova alls, och äter konstant. förstår inte riktigt, kommer väl få ett break down snart.. börjar komma in i gamla vanor? Nej! jag är starkare än så, jag är inte den personen längre, tänker inte vara det. måste köpa en boxningssäck att ta ut mina aggressioner på, innan det blir en människa. äh, fuck this shit, hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0