jag gräver min grav för dig

Tjaa, det va inte igår! min helg: i fredags var vi hos snyggingen signe och röjde - ända tills oinbjudna gäster vistades på tomten. Snutar, slagsmål och föräldrar. En proppfull buss och fyllesånger till kälvesta. Runt midnatt landade vi på jimmys 18årskalas. Drog ganska snabbt och hamnade i en säng med daniella och andreas. Somnade runt sex på morgonen.. Gårdagen (lördag) spenderades mestadels i en soffa med daniella, andreas och simon. Runt middagstid drog jag och min bästis upp till kyrkan för att sova där. Gud, skratt och tårar bjöd kvällen på. Somande runt sju imorse och väcktes vid nio. jaaaråå. Slutsats: en sliten tjej som sovit cirka 8 timmar sammanlagt denna helg sitter nu vid datan efter ett tappert försök till att städa rummet. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0