so freakin' hot

Dagen har varit fin, spenderade eftermiddagen med ebba och frida och sen har jag varit ute och sprungit.... mhm, you hear that?! tro mig - jag kunde inte andas efter tio meter men jag har bestämt mig för att gå ner i vikt på ett effektivt sätt. inga dieter eller sluta äta taktiker. Jag ska äta rätt, äta regelbundet och träna.. haha, skratta inte, det kommer gå aaaasbra! Med tanke på att jag väger MER än vad min mamma gör (som precis fått barn och är längre än mig, och har större tuttar). Är inte det tragiskt? jo, det är. NU JÄVLAR. Annars är det fredag imorgon och jag funderar på att sjukskriva mig.. På kvällen blir det ingen utgång, segt med skönt kanske. Heiido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0