jag kan inte stå emot längre

Uuusch, vet inte vilket gymnasium jag ska välja!!!! - så tänker säkert alla a ndra nior i världen just nu, jag tänker: undra vilket gymnasium jag kommer in på? Igår på gymnasiemässan upptäckte jag att jag inte kommer komma in på gymnasiet.. Förra året tyckte jag det var najs att skolka, det var skönt liksom och jag fastnade för det. I år? mmm.. kanske inte lika bra idé. Om jag ångrar att jag kastade bort hela årskurs åtta. Men jag hoppas och tror att jag är godkänd i allt nu, sen ska jag bara jobba mig uppåt.
I alla fall så tog kära grabbarna i vinstagårdsskolan guld i skol-dm idag. Vi måste ha världens bästa supportrar helt klart. Med andreas i spetsen tjoade vi och sjöng hur mycket vi älskar vinstagård och låtsades som om vi va på derby typ. Ikväll är det kyrka, pussi


Just nu: V V Brown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0