jag gör det tusen gånger om

Är så jävla opepp på livet. Så fort jag är ensam vill jag typ hoppa från balkongen eller något, men hallå? vafan är grejen? tur att man har najsiga vänner och gud vid sin sida dååå! har haft en fin kväll i kyrkan och en lagom fin dag i skolan, ska väl tillägga att simon räddar alla gråa och tråkiga dagar, han är underbar min gullee!! har varit lite halvoff mot allt och alla, men jag tänker fortsätta vara det. Imorgon är det torsdag och jag är gal1 otaggad, otaggad för fredag och otaggad inför helg. men det är fan okej när det är mitten av oktober!!! veckorna går så jävla fort nu för tiden så snart dör vi väl. lika bra det kanske, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0