i never ment to start a war

Jag drog till micke igår i alla fall, kände lite halvångest men det va ingen fara, det va trevligt. dans och skratt tillsammans med fina människor. efter midnatt hände det som alltid händer, poliser och föräldrar. Söta fredrik körde hem mig och jag stupade direkt på en madrass på golvet. man sover såååå mycket skönare på golvet!!!
Igår när jag gick på vasastans gator och lyssnade på mysiga höstmelodier så log jag för mig själv, jag älskar hösten. Solsken, fina löv, mysiga hemmakvällar och mörker. Saknas bara pojkvän.. my bad, haha. Blev äckligt taggad på en tvåa i något fint hus med daniella också, det skulle vara det bästa. ska börja kolla redan nu tror jag, pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0