en hemsk men underbar kväll!

Fredag idag ju, känns riktigt bra. Efter skolan hängde jag lite med simon och fixade lite saker och sen befann vi oss hos daniella där philip också var. Jag och simon låg på övervåningen och kollade på film, och gud vet vad philip och daniella gjorde på undervåningen, det ända jag vet är att "dunk dunk dunk *fniissss* dunk dunk dunk" inte kan ha varit annat än negativt. Vi fick skjuts till byn sedan och därifrån tog vi oss in till staden, och därav ska jag berätta om vad som hänt under kvällens gång: jag och daniella åkte in till stan för en mysig, trevlig och välbehövlig middag. Väl där fungerar inte bankomatkortet vilket nästan slutar i tårar. Som tur är har daniella sin ekonomiska rådgivare som hjälper till, och allt går som på räls trots allt. Bion som börjar nio kommer vi försent till, men grejen var ju den att jetplanet inte hade någonstans att landa, så vi var ju tvugna att ringa limmon istället, och den tar så himlaaaaa lång tid på sig. Jag menar hallå? säger jag att jag vill ha den nu så vill jag ha den nu. Sen fick jag en ögonfrans i ögat så vi var ju  ändå tvugna att åka förbi akuten, och i all hast tar daniella sig en sväng förbi nagelsalongen då  hon bröt sin nagel när hon var tvungen att öppna dörren till limousinen alldeles själv!! Ramlade in på biografen sisådär en halvtimme sent men sjääääälvklart startar dom om filmen för våran skull och alla blir nöjda och glada! mjaa.. nästan alla i alla fall.. Vilket som var filmen jätterolig och när eftertexterna rullade på kändes det som om vi var dom mest hatade i hela stockholm, men daaaaah - är något roligt så skrattar jag? sen ringde vi i alla fall till limmon som stod i en fucking bilkö???? asså va?! ah, så då ringde vi till daniellas far och frågade vad i hela världen vi skulle ta oss till, och efter många om och men var vi helt enkelt tvugna att ringa den svarta limmon istället för att ta den vita... så jävla sårade. Eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0