you're still in my mind

Blir nog hemma med mamsen ikväll, hon va sårad imorse för att "jag är hemma var tredje dag" och för att både far och syster inte ska vara hemma ikväll. Så jag ska sitta i soffan med henne och se på idol och äta godis. Fast ne.. bosätter mig väl på mitt rum inom kort. Har fått jobb på en bilverkstad, funtar på om jag ska ta det eller inte? Vet inte riktigt om jag har tid (haha, om det är nånting jag har så är det förfan tid) men fa-aan va najs att gå runt och lukta på bensin hela dagarna och att få lära sig att bygga en bil, typ. Men ah vi får se vaa.
Annars vill jag ha en mössa, vantar och mc... typ nu tack. Vet dock inte om jag ska ha en sport eller en gammal goding? najz med sport men fan va fläääsh med en oldie..
Nu börja jag också funta på om jag ska hänga med vännerna ut ändå.. faast ne, idag är en sån dära fuck-it-all dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0