Your voice is the splinter inside me

Idag har jag varit osminkad, gråtfärig och en jävligt orolig syster. Lillebror låg inne på operation och jag va helt säker på att han skulle dö, hur hemskt det än låter. Men han springer runt här hemma och har the time of his life nu för att han bara kommer kunna äta glass i två veckor framåt, somliga har det minsann bra! Mitt humör har ändå varit hyffsat idag på något sätt, trots att jag la mig halv sex imorse och gick upp halv sju. Skoldagens höjpunkt va helt klart Telmas kommentar då Fredrik kom till skolan och hälsa på i sin traktor med typ neonljus eller nånting under "EY, DET ÄR JU TURKPARTY DÄR UNDER, FUCKING ALANYA!" och sen picknickade jag och några fler med McDonald's mat i skolan gympasal då ingen av oss va speciellt sugen på hummergratinerad lax. Efter skolan var jag med daniella och köpte jeans och sen bänkade vi oss på Waynes och pratade om allt och inget i timmar. Sen begav jag mig hemmåt i snöstormen. Undra hur länge snön ligger kvar den här gången? Lite jobbigt när det blåser, men när det ligger fint och stilla på marken har jag absolut inget emot det. Mysigt ju. Musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0