hata mig fort, älska mig aldrig

"Jo jag minns, det var den natten då jag lyssnade på Apologize och du på I hate everything about you"

Ett i-landproblem är när det finns tusen små mini isglassar i frysen med olika smaker men med likadant papper, hur vet man vilken som är colasmak!? Imorgon börjar jag typ åtta, då är det mörkt när man går upp, och sen är det mörkt när man slutar skolan, ända gången man får se en skymt av solljus är väl på någon enstaka rökpaus då och då. Och imorgon bitti måste jag gå runt hela huset, trädgården är totalt insnöad, räcker mig säkert upp till midjan, och skottar det gör jag fanimig icke! Nu ska jag gå och lägga mig, langar väl däckmod3 vilken sekund som helst. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0