och där såg jag våran tid springa förbi mig

Har varit på promme med daniella idag och jag drog en gissning på att solen skulle gå ner vid fyra, tjugo över kollade jag ut och vad ser man? mörker. Dags att gå i ide kanske? Jag och min far hade världens bråk tidigare idag, så kan nog inte gå hem ikväll.. lika bra det kanske, ska supa tills jag spyr och förhoppningsvis bli tagen av snuten och därav få kontakt med soc igen och så ska jag säga att jag super varje helg och går på droger varje dag så kanske jag blir placerad på nåt jävla hem eller i nån familj uppe i norrland. Kanske är bäst det, pallar fan inte bo hemma längre, och orkar inte handskas med alla jävla människor varje dag. Dessutom är en person som står mig väldigt nära väldigt sur på mig. Varken jag eller någon annan tycker att jag har gjort något fel men det är det som alltid orssakar bråk; missförstånd. Jag har inte behandlat honom bra på sista tiden, jag vet. När jag ser tillbaka ser jag mig själv säga meningar som jag ångrar så förbannat nu.Jag vill inte säga att jag älskar honom men det kanske jag gör. Han är en så jävla fin vän och det gör ont i mig att veta att jag kanske ha förlorat honom. Kommer säkert ångra att jag skriver ut det här, men jag saknar dig Simon. så ikväll: supa tills jag spyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0