Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

Någon som har läst aftonbladet/expressen/metro eller någon annan dagstidning de senaste tre dagarna? En bok om våran kung och hans fyra närmsta vänner där det berättas om besök på strippklubbar, svarta nattklubbar och umgänge med såkallade glädjeflickor har skrivits. Kul att man är släkt med den ena huvudpersonen i boken. Eller okej, ingift. Min mosters man Anders är en utav dem och han hotar nu med stämning och blablabla. tycker så jävla synd om nina (moster) och gustav och wilhelm (mina kusiner) som måste höra allt det här. Dom har flytt till rom nu vilket är förståeligt då dom har pressen utanför huset och wilhelm har papparazzis efter sig som försöker få tag i honom i värmland där han bor på internat. Wäääää. och mormor är gråtfärdig hela tiden för hon tycker så synd om sin syster, och gammelmormor är så orolig över sin dotter. tänker dock inte skriva vad jag tycker och vet om det här, för skriver jag ut det på internet är jag väl körd, höhö. Men jag tycker bara det är jobbigt att hela svenska folket kan läsa om det här i tidningen.
Igår var jag i alla fall hemma hos daniella på kvällen och umgicks med lite folk av olika slag. Mysigt. Annars sitter jag och lyssnar på Adams-Rays nya album som inte var så bra som jag hade förväntat mig. Tänkte i alla fall börja fixa mig lite nu så att man kan gå utanför dörren i alla fall. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0