why do you make it so hard for me to love you?

Tre simon i ett inlägg på typ tre rader? det är ganska starkt jobbat. Skolan flöt på rätt bra idag, höjdpunkten va min mysiga stund men honom i slutet av dagen. Efter skolan hade jag en dejt med frida och vi satte oss och tog en fika istället för att spatsera runt i det iskalla vädret. Det är verkligen slynigt kallt ute!!! Kom hem runt sex och sen dess har jag suttit och skrivit en uppsats om Treo och pluggat till mitt prov imorgon. SEN KLOCKAN SEX. Ni som känner mig borde fan ge mig en blöt kyss på munnen imorgon bara för att ni är så stolta över mig, senaste jag pluggade såhär länge måste varit... ja, det har nog inte ens hänt! närmsta jag kommit va någon timme där i början av sexan eller så! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0