diamonds do you

Igår tog jag min andra spruta mot livmoderhalscancer, verkar den om man har haft sex eller..? heheheh, tur att jag inte har det då :DDDDDD nu är jag i alla fall hos dani och vi tittar på nån helsjuk film och hon vägrar förklara för mig vad den handlar om och hur människorna som fallit ner i en vulkan, och sen fallit ner genom vulkanens mark och ner till en undervärld sisådär ett par mil under marken kan få syre? rinnande vatten och finns det också, och en sol men är det tak då eller? Taket till den där världen är våran mark? ett hav är det också där, och om man kollar på horrisonten så är det bergsväggar, alltså är det en jäkla stor grotta dom är i? Nu visa det sig att lillkillens farsa tydligen bodde iden där grottan för typ 15 år sen eller nåt, och nu hitta dom han begravd, hur i helvete han begravde sig själv får förbli en fråga dock, daniella ligger i andra soffan och snyftar nu, hah söt hon är. Ikväll äre kyrka, intresseklubbar kör en Ctrl+c på det här inlägget, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0