untz untz untz

1.När var du full senast? hm.. september tror jag!
2.Vem hade du senast sex med? säger jag inte
3.När mår du som bäst? när saker och ting går som jag vill att dom ska
4.Vilken pryl klarar du dig inte utan? mobilen antar jag
5.När bajsade du senast? minns jag inte
6.Vad står det i ditt senaste sms? "så bra :) <3"
7.Vem ringde du senast? jenny
8.Vem ringde dig senast? tommy
9.Är du kär i någon för tillfället? tror faktiskt att jag är det
10.Senaste konserten du ar på? oj, gessle tror jag
11.Favoriträtt? jag gillar tikka ma sala
12.Snyggaste hårfärgen? vissa blondiner är snygga, men föredrar brunetter
13.Solresa eller vinterresa? solresa!
14.Testat trekant någon gång? nej, men jag vill
15.När testade du dig senast för könssjukdomar? har inte gjort det.. än
16.Vad heter din första kärlek? tobias
17.Vad var det senaste du köpte? havreboll säkert
18.Favoritserie? OC
19.Senaste film du såg på bio? Saw 3D 
20.Vad gör du helst en lördagskväll? skulle säga festar, men jag vet inte längre..
21.Mys eller sex? bådaa
22.Morgonmänniska eller nattmänniska? nattmänniska!
23.Har du några tatueringar eller ska du tatuera dig? ska!
24.När vart du av med oskulden? fjortonåring
25.Vad hette han/hon? sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0