This is the way you left me


Är så jävla trött på livet. Jag vill bara flytta härifrån och börja om på nytt någon helt annanstans. Är trött på stället, trött på människorna och trött på skitsnacket. Vet inte om jag bara har ett par dåliga dagar, men jag kan inte blunda för problemen längre. Kvällen spenderades med micke. Helt spontant mötte jag upp han och åkte med honom till näckrosen då han skulle på fest där, tyckte lite synd om honom så jag åkte med och liksom "lämnade honom", dock hittade vi inte dit så jag lyckades få med mig pojken hem igen. Blev fett sur, jag skulle kunna ha spenderat kvällen hos thea med älskvärda människor, eller hemma i min egen säng och sovit.. Påvägen hem vändes mitt liv på ett par sekunder upp och ner och jag träffade på folk som vill döda mig, soooft eller? Kan inte ens förklara hur läget är, tänker inte göra det heller. Men jag skyller allting på T. Fuck off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0