meningen med livet


är hon i helblått på bilden. Händelserik kväll eller? Mötte upp linkan då han står på en parkering nära mig och pratar med los cops, torsk eller?? njaeaea, han klarade sig undan rätt bra. Hans far kom så jag drog mig till hässelby och träffade fina melissa! ghettokids. Albin kom och så hängde jag lite med han sen, träffade upp ett par G's en snabbis, cool ju. Sedan jag kom hem har jag suttit och haft det rutinerade kvällssamtalet med min vän daniella, skvaller och skitsnack, that's the way we roll. Nu äter jag nudlar, men ska sluta nu, kom precis på att dessie sa att man inte ska äta innan man går och lägger sig.. Äsch, fuck this shit, tjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0