let's do it my way

Nämn något som gjorde dig glad igår: Dom fina som jag träffade, Casper speciellt
Vad gjorde du klockan 8 imorse: Jag låg och sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: åt middag
Det sista du sa högt: hon gillar inte ens mimmi
Det senaste någon sa till dig: glass eller? 
Vad har du druckit idag: sånt dära bubbelvatten
Vad var det senaste du åt: tacos
Vad var det senaste du köpte: ciggaretter
Vad är det för färg på din ytterdörr: jag vene, brun typ
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt och kallt
Godaste glassmaken: B&J halfbaked
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: attraktion
Sover du tungt: väldigt
Drömmer du mardrömmar: Jäkligt sällan, minns inte ens senast
Trivs du med din skola: Suger men duger
Favoritklädsel: simons tjocktröja
Favoritlåt just nu: Adams-Ray - förlåt att jag aldrig sagt förlåt
Vad ser du om du tittar till höger: en liten bebis
Vad gör dig glad just nu: ett gulligt sms gjorde mig glad nyss men nu? ingenting
Vad ska du göra härnäst: fortsätta fundera ut om jag ska ut eller stanna hemma min min söta mamma ikväll 
Höger eller vänsterhänt: vänsterhänt
Humör just nu: jobbigt trött
Favoritgodis: Jag gillar dom dära lakritsbomberna
Kläder just nu: jeans, kofta och halsduk
Vinterplaner?: Dalarna och fira jul med släkten, träffa alla måsar som jag saknar, oslagbar nyårsafton och Åre med Daniella! 
Hur många kuddar sover du med: somnar med sex - vaknar med ingen
Spelar du något instrument: gitarr
Morgon eller nattmänniska: natt, helt klart
Vad är viktigast för dig: kärlek antar jag
Är du kittlig: väldigt
Snarkar du: inte vad jag vet
Stjärntecken: jungfru 
Äckligaste insekten: Spindlar eller mygg, dom gillar jag inte
Längtar du mest efter just nu: att bli kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0