kiss the rain

Jaha, då var man flickvän.. skumt det känns att säga det, jag är ju inte van om man säger så. På vägen hem från daniella idag träffade jag simon och vi bestämde oss för att försöka oss på ett förhållande. "det var på tiden" är vad jag har fått höra mest den senaste kvarten då det blev officiellt på facebook. Egentligen blev vi tillsammans igår, men man kan ju inte bli tillsammans på fyllan? så första advent blev jag flickvän.
Mamma har lekt hemmafru i vanlig ordning så det är tomtar i hela huset och snart ska jag ner och dricka glögg och äta lussebullar, gillar livet ibland. puss

Bild från karins mysiga tjejmiddag i fredags. Jag älskar dig bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0