jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns

Grät mig till sömns inatt, första gången på länge jag kände mina egna tårar falla. Vaknade för någon timme sen då solen redan gått ner. Vet inte om det beror på vädret, att man aldrig ser solen längre men jag har hamnat i någon form av svacka. Känner mig..                          <------- typ så. Tom. Helt tom, tom på ord, tom på känslor och tom på livsglöd. Vit, svart och alla färger där emellan, paralyserad. Men det kanske blir så den här tiden på året. Varför skriver jag det här? säger väl som alla andra att det här är min blogg och jag skriver vadfan jag vill i den, eller för att jag är kass på att visa känslor så jag skriver dom helt öppet på internet istället i hopp om att någon ska bry sig? nja vet inte, men tur är att jag har mina 200000 läsare i alla fall! Måste gå ner nu, mamma lagar mat och det luktar bränt i hela huset. morsaaaaaaan......


Kommentarer
Postat av: andrea

när var ni mer än bara kompisar? :)

2010-11-07 @ 21:37:36
Postat av: denize

förut, vem är du?

2010-11-07 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0