If I wrote you a symphony, just to say how much you mean to me?

Nu är jag riktigt förbannad på min käre mormor. hon envisades med att vi skulle beställa håkan-biljetterna när hon kom hem från egypten.. vilket är idag. och nu är biljetterna FÖRIHELVETE SLUTSÅLDA. faaaaaaaaan mormor......
Annars har dagen varit.. stel. Eller inte stel i allmänhet, jag och thea har börjat planera sommarplaner och jag är taggad inför helgen och det är bara måndag, men det har ändå varit stelt. Jobbig stämning. Dålig hårdag och sliten. Gav precis upp gitarren också, känner mig så misslyckad att det är fan synd. Problematiskt liv man har.

EMA-galan igår ju, priset till världens bästa rappare gick ju helt klart till rätt rappare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0