i gave you my tears, no it's your turn.

Seg dag, tråkig dag. Köpte mig i alla fall en godispåse på lunchen. Så jävla torsk att det ändast är min klass som slutar efter halv två på fredagar, typ daniella, hon slutar typ elva.. Vilket som så är jag hos henne nu, hon står i duschen och snart ska jag gå och joina henne, heheh. Är jätteotagg på kvällen men mina fina vänner tvingar mig, suger men duger eller? Jag har totalt tappat livslusten, inte så att jag cuttar mig själv och vill dö, inte så, utan mer att jag är otaggad på livet. Veckordagarna ser exakt likadana ut, vecka efter vecka, år in, år ut. Helgerna, VI LEVER FÖR HELGEN, ahjo, men helgerna ser också exakt likadana ut. Det händer samma saker, det är samma människor fast liksom "olika gäng" men det är fortfarande samma personer, bara det att man pendlar. Och varje gång är det värsta uppståndelsen över att någon låg med någon, och den strula med den och den flickvännen höll på med någon som inte va hennes pojkvän osvosv. ja WOOOOOOOW, VAD SKA VI GÖRA!? det är ju inte som att det inte händer helgen därefter också? DUUUUUH

okej... om det är såhär jag gått runt idag så ska jag fan aldrig mer komma tillbaka till skolan......


Kommentarer
Postat av: Telma

HÖRRU! Nu är jag bara tvungen att fråga, GJORDE DU HUDLOTION OCH PLAST PÅ BENEN TIPSET? :O ???????? Hur gick det?!

Ps. Denize du är skit söt på bilden, så lääägg neeer verksaaamhetteeeen

2010-11-13 @ 13:26:31
URL: http://toxify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0