2235

Är du i ett förhållande? Nej
Har du kysst någon idag? ja
När går gränsen vid otrohet? kyssar tror jag
Är du romantisk? inte alls
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? självsäker, lugn och förstående
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? jajamen
Har du lekt med någons känslor? ja det har jag
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? just nu är jag ganska förvirrad 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 15-17 tror jag
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? troligen inte
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Ett kärleksbrev från min fina vän johan från trean eller så har jag liggandes nånstans tror jag
När du vill ha någon, vad gör du? fokuserar på den personen och visar vad jag vill 
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Brorsan
Blir du lätt kär? nej
Vad faller du för? självsäkerhet och charm
Vad är det mest avtändande du vet? osäkerhet, tvek och obestämd vilja
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? det spelar inte så speciellt så stor roll, det underlättar kanske
Har du fått ditt hjärta krossat? ja
Hur raggar du? har inte tänkt på det, men jag flörtar väl lite mer än behövligt med den personen kanske
Vem var din första kärlek? Tobias

Kommentarer
Postat av: Anonym

tobias? tobias dahlström? :D

2010-11-24 @ 18:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0