Vad jag bryr mig om nu är att få dig ur skallen.

Hejsan! ledsen för att det inte blivit någon uppdatering men det är ju ändå helg. I går, lördag, åkte jag med erik, oskar, moa och max till drottningholm för grillning med en massa random personer. Dom var dock riktigt otrevliga så vi vände ganska snabbt hem till förorten igen. Då blev det tippen där det var en hel del folk, men efter någon timme rörde sig alla till lunda på grund av kyla. När vi precis kommit dit kommer polisen och hela packet drar sig till björnbodaskolan. Vid ett träffade jag amanda och sen rullade jag hemmåt.
Idag åkte jag till råsunda för att se AIK-Djurgården, i sällskap med simon, fredrik, andreas, adam och micke, vilket inte var sådär jätteroligt. Ännu en dålig match, men dommaren va inte den bäste heller. riktigt tråkigt.
Nu på kvällsfronten har jag varit ute med oskar, sofia, filip, erik, fredrik, signe, niklas, patrik, janette, emma, michaela, kevin, jesper, robin, oliver och en massa fler som jag inte kommer ihåg namnen på. Haha, intressant fakta, i know! Nu är det snart läggdags och imorgon är det skola igen, usch. Sitter nu på pappas minidator, så inga bilder blir det tyvärr. Menmen, life goes on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0