vous ne pouvez pas comprendre qu'il est de nous deux?

Godkväll! Nu sitter jag och tittar på det här AnnaAnka-pogrammet, eller ja, halvtittar. Jag förstår inte riktigt. Idag har jag hursomhaver stressat som en dåre, haft sjukt ont i magen att jag trott magsår var på väg, och flåsat igenom vartenda steg jag tagit. Nu har jag tillslut varvat ner lite, satt mig i soffan efter en riktigt svensson-middag. Kött, potatis, beasås, glass och chokladsås. Vet ni vad som händer om några timmar? jo, jag åker till mitt andra hemland Turkiet! jahrå, jag är halvturk minnsan, den slår du inte! Har packat klart allting och nu ska jag bara ta det lugnt. tror det blir till att dygna inatt, men vi får se. Åker vid fyra tror jag. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0